Monday 8 August 2011

berSYukur sePAtutnye...

Salam...
arini, aku nk post sumting tentang artis perempuan kita skang ni...soryla,aku xminat politik, ekonomi o sukan...yang aku minat hal ehwal negara dalam o luar n hiburan...so, aku nk la singkap sikit pe yg artis ni cakap...

"***** nk elak daripada mendapt watak memakai tudung"....

adoyai..ape ke bengap manusia ini??dhla kt luar nk nmpak ko pkai tudung pon ssah...dpat watak bertudung,sepatutnye ko bersyukur..manela taw, 1 ari nanti,terbuka hati n iman ko pakai tudung..manis pe ko pakai tudung tu, even da la cacat celanye..tp ok la tu..permulaan..tp perempuan memng cantik ble pakai tudung..aku penah la dengar sowang ustaz ni ckap, owang pempuan ni cantek, dalam 3 keadaan:-
1)APABILA WANITA ITU MEMAKAI TUDUNG
2)pada waktu malam
3)apabila wanita itu mengandung

so, conclusion nye kt cni, ko time jela kalu dpat offer cmtu..manis siot kalu ko bertudung..name ko pon sedap..name melayu je pon..kalu ko telanjang kan rambut ko tu pon xda ko jadi minah saleh nye..

kat cni, aku xoffence sape2, koz aku ni bkanlah baek o hebat orangnye..kalu aku hebat, aku mampula nk tegur dato' siti kita spya pkai tudung leklok..tp aku ni insan biasa yang bernama wanita..yang sama2 berusaha mencari kesempurnaan n keredhaan Allah..

*sama2 lah kte berubah yew...peace yo!!!!!!!!!!!!=)

No comments:

Post a Comment