Friday 28 September 2012

PANTANG vs FOBIA

PANTANG vs FOBIA

memg betol la Allah sebaik2 perancang...

tp sgat salah kalau ade orang yang xreti merancang masa dia ngan betol... aku PANTANG!!!

buat orang tunggu 10minit pon aku ase serba salah, ape tah lagi kalo hampir sejam!!! mane prasaan besalah korang n dorang2 tu semua!!!!

orang salu dok cakap owang pempuan kalu bersiap lmbat, tp sepanjang aku bekawan/berkasih ngan lelaki, nape dowang yang lmbat... kalau lmbat dalam 10-20minit, aku ley terima... tp sejam kot...SEJAM!!!!

dulu, sayang punye pasal plus BODOH, aku sanggup tunggu 2-3 jam(9pg-12tgahari) berukfren(boypren) kat centre, nak jalan2 ujung minggu la... TAPI....
skang, SORRY la... zaman couple2 ni dh berlalu, dh xda nafsu nk ulang balik... tapi kena pulak behadapan dengan kawan2, adek2 junior, kawan2 pesatuan yang bernama LELAKI, dok tggu smpai sejam, memang wat aku PANAS!!! panas punggung, panas kaki, panas hati... sume la panas...

GERAM sbb dowg xpenah pkirkan kite yg dok tggu melangooooot je tggu depa...

mgkin bile ade yg mmbace post ni, dok ngumpat aku sbb xsporting la... tu la.... ni la.... tp kowang @ dowang kne paham aku FOBIA menunggu!!! aku PANTANG menunggu!!!

sebab ayah n ibu aku aja, jgan wat org menunggu...
tyme kecik2 dulu, dh salu kne marah, kne jelingan smash ngan ayah, sbb lmbat siap...
so, smpai skang aku ngat... dats y menunggu dlam tempoh yang lame manjadi satu ke'PANTANG'an dan ke'FOBIA'an dlm diri aku...

mgkin owang xnk kat aku sbb perangai aku yg demand ni... tp orang len kne pham, aku dh fobia menunggu.. smpai bile2 aku akn trus fobia... sekian...


1 comment: