Monday 7 November 2011

No mORe LoVE sTOry....

salam..
dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

arini, b4 aku start wat assignment, aku nak spend jap my tyme lyan blog..hahha..macam2 bahasa keluar..sekarang ni, tengah mood bercuti, so xdak rase langsung sebenarnye nk wat assignment..tapi, i have to..demi kereta viva yg ibu janjikan..teeeeeeeeeeetttttttttttt...mimpi jela..entah bilee ntah adpatnye..huhuhuhu..xpela, wat mse ni aku depends on bas no 11 jela..kalau rase mampu nanti nak drive, ley la..haish,pe tibe2 masuk cerite viva ni...aish...

tyme cuti ni gak nak perah otak kembangkan idea untuk wat next teater..story yg aku nak sharekan 4 sure la sal cinta xkesampaian..da sikit dari pengalaman aku sendiri and ada sikit dari pembacaan..doa2kanlah semoga aku berjaya..selaen nak share pengalaman, aku nak berdakwah thru this teater...aku nak pempuan kat luar sana ambek iktibar..nanti bile dah siap, aku try share idea aku kat cni nanti..

balek je cuti nanti, terus nak pulun hantar assignment, exam, kuiz, tasmi' surah2, program kat Rantau Panjang..pergh..ingat habis teater, kena rehat..rupenye, banyak yang menanti..sem depan nak rest la pulak..nak ajar ngaji pulak..under JKQ..boleh kan??at the same time, kita ley belajar tajwid and perbaikinya..wah, sem ni ni pon xhabis lagi, dah berangan untuk sem depan...tapi, ape salahnye kan??simpan niat untuk wat benda baik..huuhhuu..

lastly, nak share lagu ni b4 den start wat assignment..Jar of Heart by Christina Perri..

bubbye..xda bnda pon nak citer sebenarnye..bon voyage...=)

No comments:

Post a Comment